fbpx

Spinn

Kondisjons- og forbrenningstrening på sykkel som passer for alle som ønsker å ha det gøy og samtidig komme i god form. Inspirerende instruktør og fengende musikk motiverer deg gjennom en herlig treningsøkt.

CardioDance

For deg som vil ha det gøy på trening! Kondisjonstime med enkel danseinspirert koreografi. En herlig blanding av høypuls, musikk og dansebevegelser, der vi jobber sang for sang. Du trenger ingen danseerfaring, koreografi er lett å følge og passer for alle.

 Step Interval

En enkel og tøff time som gir deg både utholdenhetstrening og styrketrening gjennom effektive intervaller. Til fengende musikk og enkel koreografi veksler vi mellom kondisjonstrening på step og styrketrening med fokus på de store muskelgruppene.

MRL

Oppstrammende styrketrening med fokus på Mage, Rumpe og Lår (MRL). Superkjekk time med enkle øvelser som passer for absolutt alle. Øvelsene utføres stort sett med egenvekt.

Core

30 minutt med fokus på styrketrening av mage- og ryggmuskulatur. Med inspirerende musikk, der det jobbes sang for sang, blir dette en gøy og effektiv treningsøkt som passer for alle.

Strength

Styrketime som deles opp i sett og serier for maks utnyttelse av tiden. Timen passer for alle, uansett forutsetning. Instruktør gir innføring i teknikk, utførelse og tilpasser øvelsene hvis nødvendig.  Super time for deg som ønsker god fremgang i styrketrening.

StrengthHit

Styrketime med varierende øvelser for hele kroppen. Stikkord er intervall og høy intensitet. Instruktør motiverer deg til å holde intensiteten oppe og lar deg konkurrere litt mot deg selv. Økten tilpasses eget nivå ved å øke eller senke tempo.

BodyFit

Timen består av korte og intensive arbeidsperioder der vi trener hele kroppen. Arbeidsperiodene varer omtrent et halvt minutt og gjennomføres åtte ganger for hver muskelgruppe, med kort pause mellom hver runde. Øvelsene er enkle og varierte og utføres med egen kroppsvekt, strikk, slides og vekter.

Power

Sirkeltrening som gir deg supereffektiv trening på kort tid. Du blir pushet gjennom forskjellige øvelser for hele kroppen. Power er timen der du får alt; forbrenning, kondisjon og muskelstyrke.

Stretch

Rolig time som foregår på matte under rolige omstendigheter. Fleksibilitet-trening for økning av bevegelighet i kroppen. Anbefales at man møter godt oppvarmet til timen.

 Taekwondo

Trening som gir velvære og mestring for alle uansett alder. Taekwondo er en koreansk selvforsvarskunst hvor målet er å oppnå fysisk og mental balanse. Individuell form for trening der man tar utgangspunkt i egne forutsetninger og krever ingen forkunnskap.