Spinn

Kondisjons- og forbrenningstrening på sykkel som passer for alle som ønsker å ha det gøy og samtidig komme i god form. Du bestemmer selv hvor hardt du ønsker å trene,- ved hjelp av en `knott´ styrer du selv motstand. Instruktøren forteller deg hva du skal gjøre, med fengende musikk og de andre deltakerne rundt deg blir du inspirert til å ta i.

Sirkel

Sirkeltrening som gir deg supereffektiv trening på kort tid. Du blir pushet gjennom forskjellige øvelser for hele kroppen. Sirkel er timen der du får alt; forbrenning, kondisjon og muskelstyrke.

Styrke

Styrketrening for alle de store muskelgruppene i kroppen, øvelsene blir utført med vektstang, -skiver eller egenvekt. Instruktør gir innføring i teknikk og utførelse av øvelsene.

Core

En 30 minutters time der fokus er styrketrening av mage- og ryggmuskulatur. Med inspirerende musikk, der det jobbes sang for sang, blir dette en gøy og effektiv treningsøkt som passer for alle.

Yogalates

Yogalates er en kombinasjon av yoga og pilates, som gjør kroppen både bevegelig og sterk. Flyten fra yoga blandes med øvelser fra pilates som styrker kjernemuskulaturen. Yogalates er en rolig time som gir deg trening for hele kroppen.

MRL

Oppstrammende styrketrening med fokus på Mage, Rumpe og Lår (MRL). Superkjekk time med varighet av 30 minutter som passer for absolutt alle. Øvelsene utføres stort sett med egenvekt, men det kan også bli brukt ekstra hjelpemidler som vektskiver/-stang.

BodyFit

Timen består av korte og intensive arbeidsperioder der vi trener hele kroppen. Arbeidsperiodene varer omtrent et halvt minutt og gjennomføres åtte ganger for hver muskelgruppe, med kort pause mellom hver runde. Øvelsene er enkle og varierte og utføres med egen kroppsvekt, strikk, slides og vekter.

50+ Puls

Time som er spesialtilpasset deg som er over 50 år. Våre kvalifiserte instruktører tar deg gjennom en time som er oppbygget med en kondisjonsdel etterfulgt av styrke- og oppstrammende øvelser som utfordrer hele kroppen.

50+ Spinn

Spinning-time med varighet av 60 minutt som er tilpasset for deg over 50. Med fengende musikk og inspirerende instruktør blir man geleidet gjennom variert terreng på spinningssykkelen på en trygg måte.

Stretching

Rolig time som foregår på matte under rolige omstendigheter. Fleksibilitet-trening for økning av bevegelighet i kroppen. Anbefales at man møter godt oppvarmet til timen.

Step Intervall

En enkel og tøff time som gir deg både utholdenhetstrening og styrketrening gjennom effektive intervaller. Til fengende musikk og enkel koreografi veksler vi mellom kondisjonstrening på step og styrketrening med fokus på de store muskelgruppene.