spinn Spinn: Kondisjons- og forbrenningstrening på sykkel som passer for alle som ønsker å ha det gøy og samtidig komme i god form. Du bestemmer selv hvor hardt du ønsker å trene,- ved hjelp av en `knott´ styrer du selv motstand. Instruktøren forteller deg hva du skal gjøre, med fengende musikk og de andre deltakerne rundt deg blir du inspirert til å ta i.

Høy Høypuls: Enkel og tøff kondisjons-trening som passer for alle. Timen har enkle kombinasjoner og hver enkel kan velge om det vil jobbes med eller uten hopp og løp. Fengende musikk med enkel koreografi for hver sang.

step Step: Gøy kondisjonstime som foregår med step-kasser. Trinn-kombinasjoner bygges steg for steg og avsluttes med en sammenhengende koreografi som blir som en finale ved slutten av timen.

styrke Styrke: Styrketrening for alle de store muskelgruppene i kroppen, øvelsene blir utført med vektstang, -skiver eller egenvekt. Instruktør gir innføring i teknikk og utførelse av øvelsene.

core Core: En 30 minutters time der fokus er styrketrening av mage- og ryggmuskulatur. Med inspirerende musikk, der det jobbes sang for sang, blir dette en gøy og effektiv treningsøkt som passer for alle.

mrl MRL: Oppstrammende styrketrening med fokus på Mage, Rumpe og Lår (MRL). Superkjekk time med varighet av 30 minutter som passer for absolutt alle. Øvelsene utføres stort sett med egenvekt, men det kan også bli brukt ekstra hjelpemidler som vektskiver/-stang.

body Body Fit: Intervalltime som gir deg supereffektiv trening på kort tid. Du blir pushet gjennom forskjellige øvelser for hele kroppen. BodyFit er timen der du får alt; forbrenning, kondisjon og muskelstyrke.

50 50+ PULS: Time som er spesialtilpasset deg som er over 50 år. Våre kvalifiserte instruktører tar deg gjennom en time som er oppbygget med en kondisjonsdel etterfulgt av styrke- og oppstrammende øvelser som utfordrer hele kroppen.

50 50+ SPINN: Spinning-time med varighet av 60 minutt som er tilpasset for deg over 50. Med fengende musikk og inspirerende instruktør blir man geleidet gjennom variert terreng på spinningssykkelen på en trygg måte.

stretching Stretching: Rolig time som foregår på matte under rolige omstendigheter. Fleksibilitet-trening for økning av bevegelighet i kroppen. Anbefales at man møter godt oppvarmet til timen.

step Zumba: Dansetime med energiske latinamerikanske rytmer. I Zumba brukes det enkle steg og det jobbes sang for sang slik at bevegelsene er lette å følge. En kaloriforbrennende time som passer for alle, der det viktigste er å ha det gøy.

Høy Step Intervall: En enkel og tøff time som gir deg både utholdenhetstrening og
styrketrening gjennom effektive intervaller. Til fengende musikk og enkel
koreografi veksler vi mellom kondisjonstrening på step og styrketrening
med fokus på de store muskelgruppene.